Lundby.

Jag har blivit så sugen på att köpa ett dockhus till lillfisan, det är så klart inget hon kan leka med än men det är ju så fint att ha. Jag hade kompisar som hade sånna när vi var små men jag har själv aldrig haft ett och jag tycker dom är såå fina. Jag har kollat en del på blocket och jag tycker nog faktiskt, trots att de är ganska dyra nya, att de är lite överpriser..

Jag hade hoppats på att hitta ett lite billigare som jag kan pyssla lite med själv, måla och tapetsera typ ;-) Aja, vi får väl se om man hittar något - det är ju ingen brådska :-)

I eftermiddag ska vi åka till Kungens kurva, kolla lite på Ikea och sedan ska vi även kolla på möbler till balkongen. Vi vill nig gärna ha nå mindre trämöbler men vi får väl se vad vi hittar :-)


Såå fint :-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0