Precis vad jag behövde..

En riktigt bråkig tös! Det är väl min otur såhär på fredag den trettonde. Jag och Mysan trotsade det tråkiga vädret och tog en sväng ner på stan imorse och hon sov så gott i vagnen tills vi klev på bussen och skulle hem. Tur att vi inte har så lång väg hem men hur irriterande är det inte när hon gallskriker och folk runtomkring kollar på en som om man vore sämsta mamman nånsin..!

Det finns ju inte mycket man kan göra just då, det är bara att gilla läget och hoppas att man kommer hem nån gång. Jag fick köpt mig ett par fingervantar (ja jag vet, det är typ vår men här är fortfarande svinkallt ibland och jag vill inte frysa) för dom jag hade har visst adressändrat och bytt ägare (min käre sambo).

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi åka iväg och handla lite helg-gott :-)
Sen blir det nog att stanna till hos hans föräldrar för att kolla på thailandsresa, wiiee!

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Kul för dig o Richard att kolla på Thailandresa, hoppas ni hittar ngt bra, men ta god tid på er, det finns så många hotell o platser där ju. <3

2012-04-13 @ 22:46:05

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0