Slut.

Jag och Carro satt vid varsin dator imorse och var super beredda när de släppte biljetterna till Lady Gaga, tror ni inte att det var omöjligt att komma fram? Och när man väl kommer fram till bokningssidan så är det slutsålt? Vad gör man då, jo Carro ringer till kundtjänsten och får köa i 26 min för att sedan få beskedet att det är slutsålt.

Under en timme så såldes det slut! Det var omöjligt att få biljetter bara en kvart efter släppet! Suck. Aja, vi ska hålla ögon och öron öppna, finns ju alltid nån som ångrar sig eller beställer men inte pröjsar. Vi ger inte upp i första taget ;-)

Nu ska jag försöka få klart det sista + mig själv för den delen, för om 2 timmar är vi påväg söderut mot min familj!

(så ni bör nog inte förvänta er någon mer uppdatering idag.. haha)

Tills nästa gång, ha en superskön fredag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj då, det var snabbt! Men som du skriver så brukar det alltid komma fram lite biljetter på blocket och tradera.. kanske lite dyrare då bara... Ha en bra helg hos familjen! Kram

2012-04-20 @ 13:39:12
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0