5 juni 2012

Det har vart lite torka här på bloggen.. Sorry. My har börjat sova 2 timmarsintervaller så man är ju inte direkt pigg och glad efter en sån natt, de senaste nätterna har hon till och med vaknat en gång i timmen och vart jättesvår att få att somna om.. Jag vet inte riktigt varför det har blivit så men jag hoppas inte att det blir långvarigt.

Imorgon åker jag och lillfisan ner till västkusten, där hittar ni oss till den 15 juni! Det ska bli supermysigt att åka ner och träffa familj och vänner utan att känna tidspress. Nu måste jag ta och packa färdigt och sedan blir det en kopp té och lite mys med mina älsklingar.

Bara för att vi har världens goaste tös!



Kommentarer
Postat av: IL.R

så himla söt!

2012-06-06 @ 18:11:10
URL: http://ILROMANISTA.SE

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0