Lördagsmys.

Trots det tråkiga vädret så har vi haft en jättemysig dag, vi tog en liten sväng till hedlandet och sedan till kungens kurva. Det var galet mycket folk ute idag, vi snackar k a o s! Kanske beror det på lön, kanske beror det på vädret, kaos var det i alla fall.

Nu på kvällen lagade jag och min svägerska middag till hela familjen, det bjöds på Hasselbackspotatis, lövbiff i gräddsås, sallad och andra trevliga tillbehör och till efterrätt gjorde vi en ananaspaj med vaniljglass och vaniljsås. Nam nam!

Nu är jag helt slut och det blir faktiskt till att krypa ner i sängen och hoppas att morgondagen har något trevligt att bjuda på! Vi får besök av Elin, Mio och Magnus i alla fall, så mycket vet jag :-)

En busig tös imorse ;-)

Kommentarer
Postat av: M*

awh vad söt!

2012-06-03 @ 00:42:12
URL: http://ilromanista.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0