Busy busy

Idag känner jag allergin så det heter duga! Usch.. Tjock i halsen, snorig och irriterad i ögon och skalle.. Promenaden med Madde och Olivia fick vänta då jag helst håller mig inne när allergin är som värst och tur var kanske det eftersom solen gick i moln och det nu ser ut att bli regn?! Wtf..

Nu är jag (och Mysan) fullbokade fram till tisdag, känns rätt najs faktiskt haha.
Imorgon f.m kommer finaste Sophia hit, den kl 18 ska jag och Mysan hem till Madde med familj på lite middag. På söndag f.m ska vi hem till mormor på lite fika, efter det ska vi hänga med Marie. På måndag f.m blire lite shopping i götet med Sophia, på kvällen tar nog jag och Mysan en liten sväng "förbi" ullared ;-) och på tisdag ska jag och Marie fixa naglarna, wihoo!

Vem sa att man inte skulle ha nåt att göra ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0