Söndagsmys.

Idag har vi haft hela Richards familj här på fika, han fyller ju år nästa helg men då är vi troligtvis inte hemma så vi firade honom idag och det var mycket trevligt. Igårkväll matade jag lillan i våran säng och när hon somnat ordentligt la jag henne i sin säng och där sov hon som en stock i 3 timmar! Helt fantastiskt!
Vi vaknade av babywatchern då vi hörde att hon skrek så väldigt så vi tog upp henne och jag matade henne och sedan somnade vi i våran säng men det är framsteg i alla fall, hon måste ju vänja sig :-)

Idag har hon sovit både lunch och middag i sin säng, om inte Richard skulle ut på promenad med henne idag så hade hon sovit mer än en timme vid lunch men hon fick ju sovit i vagnen sen i alla fall. Jag kan inte beskriva i ord hur skönt det är när hon väl sover i sin säng, jag blir såå glad!

Framsteg hej hej!
Ikväll går vi på't igen! :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0