1 maj.

Idag är det dags att ta tag i alla måsten igen, det blev inte så mycket gjort igår och idag spyr jag nästan på att se all skit och jag måste nästan säga att det kliar lite i fingrarna på mig. Just nu håller jag på och möblerar om lite i lillfisans rum, jag delar av lite så att hon får en speciell liten lekhörna bland annat.

Jag passar även på att rensa bland alla påsar man samlar på sig, vad är det ens i påsarna?? Känner ni igen er? Jag tror knappast att jag är ensam om det "problemet" ;-) Richard är iväg och fotar sin svåger när han kör cross, solen steker på bra ute på balkongen så jag funderar skarpt på att sätta mig där en stund också medan lillan sover. Men först ska jag försöka få bockat av så många måsten som möjligt medan hon sover för sen när älsklingen kommer hem då blir det inte mycket gjort.

Då är man helt plötsligt två stycken som har saker att göra, vem vinner?

Hur ska ni fira första maj då?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0