15 maj 2012

Igår var vi hemma hos Mia och Noella med Carro och Wilda, vi hade en jättemysig lunch och som alltid blev det en hel del skratt :-) Jag fick även besked om att Alfons mår bra, troligtvis fick han en sträckning i nacken och eftersom dom inte hitta nåt fel på honom och han nu är som vanligt, är det bara att vara glad och lättad.

Inatt fick även min kompis en liten dotter, all lycka till er!
Jag funderar på att börja baka inför dopet, kanske inte är nån idé att ta allt i sista sekund ;-)

Bilder från igår


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en härlig dag! Ja, det är nog en bra idé att börja baka i god tid om det är mycket du ska baka :) Skönt att du fick bra besked om Alfons! kram

2012-05-15 @ 11:27:45
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack själv för igår! Var super duper mysigt och trevligt att ha er här. Jag skulle nog också börja baka för gör inte som mig och ta allt dagen innan, var lite stressigt ;) Ha det så mysigt på dopet på lördag =) Kram kram

2012-05-15 @ 18:47:02

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0