Batterinivå låg.

Sorry för dålig uppdatering det sista men idag har det varit fullständigt kaos.. Började dagen med en tvättstuga kl 7 trots riktigt uselt med sömn och sedan var vi igång. Hej stress!

Min familj och min fina Sophia kom upp idag, det har lagats middag och tårtorna står efter mycket slit i kylen. De vart inte riktigt som jag tänkt utseendemässigt men vi vet ju alla att det är insidan som räknas? ;-) Imorgon är det som sagt dop och vi ska vara i kyrkan redan kl 11 för att duka upp osv men sån tur är så har jag min familj och Richards föräldrar som hjälper till.

Jag är både nervös och galet stressad inför morgondagen, jag som tyckte jag hade framförhållning och inte alls mkt att göra - tji fick jag.. Önskar att jag hade planerat lite bättre så jag kunde vara mer närvarande när min familj var här idag men vi får i alla fall lite kvalitetstid imorgon också innan de åner hem.

Nu ligger lillfisan i sin säng och vi i våran, håller tummarna för en bra natt och att lillskruttan som inte sovit nånting under dan, låter mig sova i alla fall 3 timmars intervaller.. Sov så gott allihopa och håll tummarna för att dopet och allt runt omkring går bra :-)

Natti natti!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0