Middag!

Efter att ha varit på en jättelång promenad med Carro och Wilda så blev jag jättedålig, mitt huvud höll på att explodera och jag var yr och spyfärdig. Jag fick i mig en knäckemacka och lite "varma koppen"-soppa + en huvudvärkstablett och kände mig betydligt bättre efter en liten stund. Jag insåg då att jag blev troligtvis så dålig pga att jag ätit för lite, jag fick i mig 2 st rostade mackor till frukost och med tanke på vår långa promenad och det fina vädret ute så borde jag ätit bättre.

Jag måste verkligen skärpa mig och speciellt för My, det går ju inte att amma henne om jag själv inte får i mig tillräckligt med mat, inte konstigt att man blir alldeles svimfärdig och spyfärdig. Jag fick gjort lite soppa till middag, det var snabbt och enkelt och sååå smarrigt!
En riktigt krämig thaisoppa med chilli och färsk bladpersilja. Riktigt nam nam!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0