Sammanfattning av helgen.

Som vanligt har det varit fullt upp, i lördags var jag och Mia och kollade in Mångfaldens hus, paradiset för dig som älskar Shabby chic inredning och sedan tog vi en glass nere på stan. Eftermiddan/kvällen spenderades i Strängnäs med Richards familj, lite grillmys och sedan kollade vi på Eurovision hemma - grattis sverige!

Igår var vi i studion och fotade lillfisan, bilder kommer snart, sedan åkte vi till Kungens Kurva med Richards syster. Vi var inne på Ikea och handla lite grann, sedan köpte vi en pool/lekhage/sandlåda till lillfisan och sedan var vi inne på Chilli. Lillfisan hade tydligen planerat att köpa en grej till mig på mors dag men den var slut så jag fick välja ett par saker inne på Chilli ;-) Resultatet blev två underbara tassels och en supersnygg bokgömma. Sen på kvällen var vi samlade hemma hos Richards syster och sambo för grill och mors dag fika.

Bilder på allt skoj får ni se senare, jag har lite instagram-strul.. S u c k.
Nu måste jag ta tag i middagen och kanske till och med städa iordning i lillans rum, det ser ut som en orkan röjt runt där inne haha!


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, men bilder vill vi se=)

2012-05-28 @ 14:44:00
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0